Arasannesi merhabalar canım , relactaz damlayı kullanıyorum bende 2 Gündür , evet gayet etkiliymiş rahatladık ama gaz çıkarmıyor bebeğim kala ve çiş yapıyor o kadar , şu 2 gündür hala dolu dolu gaz çıkarmadı , acaba hala bagırsaklarında gaz var mı yoksa kala ile çıkmış mıdır diyorum ,yalnız bu damla ile bebeğim sürekli uyku modunda baygın gibi , sende de oldu mu acaba ?