GmzSnn Thesra afiyet baL oLsun keşke daha çok getirseydim sonradan pişman oLdum niye akLıma geLmedi diye çikoLata doLdurunca waLize yer bitti 😂😂😂😂
Thesra GmzSnn Sorma yavrum valla yedik yedik kiloyu eksiltemedik gene olsun sefamız çok güzeldi valla herşey için sağol kesene bereket allah daha çok versinn 🤗🤗🤗🤗🥰🥰🥰
Bitanesi Alyask tok tutuyo mu bayagı uyuyor mu bende anne sütü veriyorum sadece çok kalkıyor acıkıp mı kalkıyor diye düşünüyorum
GmzSnn [bilinmeyen] shop o shop kendisi şişko biri gördüm yakından 150 kiLo ay dur çok dedim 95 kiLo 🤭
Thesra [bilinmeyen] Yerim senii o senin güzel baktığın gözlerinle alakalo canımcımm benim 😌😌 bizler güzel genç anneleriz çok şanslıyız🤗🤗
Elifsu merveikra bizimki zaten 2 kere uyanıyordu 1 kere uyanıyor. Ama biz mamayı yedikten sonra uyuyana kadar 3-4 kere emiyoruz 😄😄
[silindi] Bende biraz daha sulandırarak biberonla veriyodum şuan 5 aylık ama diş yüzünden geceleri uyuyamıyor yoksa bayağı işe yarıyodu geceleri deliksiz uyuduğum günleri bilirim