Defnemmmm [bilinmeyen] tabiki de canimm ne demek. Ben 1 litrelik günlük şişe sutten yaptim şokun mis markasi. Maya olarak da gene şokun mis yogurdundan mayaladim. Sütü mayalama ısısı olana kadar ılıttım. Serce parmağimi icine soktum 10 a kadar saydim baktim biraz hafiften yaniyor can yakmicak sekilde kavanozlara doldurdum hepsine 1 tatli kasigi maya ekledim. Orta boy cam kavanozlara yani. Karistirdim guzelce. Bu arada bunlari yaparken firinim 75 derece 15 dakika isindi sonra kapattim firini. Kavanozlari cok sarsmadan borcama koydum agzi acik olacak sekilde oylece firina koydum aksam 10 da yaptim sabah 8 de aldim firindan gene agzi acik sekilde 24 saat buzdolabinda beklettim ve tas gibi olmuştu tadida cok guzel hic ekşi falan değil
Defnemmmm [bilinmeyen] instagramda storiyde paylastim canim istek atarsan görürsün yani cok mutlu olmustum yillarin ev hanimlari boyle yapamiyor daha🙈. Taze bi anne olarak basarabilmek cok guzel bisey 👍🏻😍 bu arada adım aysegull_gunes bakmak istersen hikayemde duruyor hala
Ylmzkbra06 Alyask Merhaba yorum8nuz okudum da basil ekliyorsunuz yani şu yerine devam sütü mu ekliyorsunuz 😊