Defnemmmm Bende kendim yapıyorum tam pirinç unu ve bebek irmiği aldım organik. sadece gece yatarken istediğim meyveyle (elma, armut, muz, balkabağı) yapıp veriyorum azda pekmez koyuyorum severek yiyor. Doktoruz kaşık maması önerdi ben evde yapıcam dedim onayladı. inşallah bende hazır gıda vermiycem çünkü büyüyünce hepsinden istemediğimiz kadar yicekler 🤗❤