Kiraz aynen canim sebepsiz ağlamalar bitirdi bizi. Eşimle uyku eğitimi vermeye karar verdik doktorumuza danıştık dedi ki şimdi bu uyku düzenini oturursanız rahat edersiniz. Bundan sonra bir atak dönemi daha var o daha zor geçecek dedi 🤦🏼♀️ her gün deniyoruz her gün oğlum galip geliyor dayanamıyorum ağlamasına. Ilk gece eşim uyuttu ağladı biraz öyle vicdan yaptım ki bebegimle ilgili kabus görmüşüm 😭 o gün bıraktım