dalezgi41 3 ay 21 gün. 1 haftadır perişanız. dayanacak gücüm kalmadı 😔 sürekli acı çekiyomuş gibi bir hali var çocuğun, gündüzleri emmiyo uyumuyo ağlamaya başlayınca oturup onla beraber ağlayasım geliyo artık 😔 bu Allahın cezası korona yüzünden yardıma gelecek kimse de yok. eşim bakar eder normalde ama ona da oruç diye kıyamıyorum. atak hesaplama araçları var nette ona baktım daha 20 günden fazla var, inşallah düzelir sonrasında.