Melisinannesii merak etme annesi geçmiştir ☺️ ya çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah, ben de öyleyim . Birde ben 8 aydir resmen karantina hayatı yaşıyorum. Hamilelikte 22. haftada erken doğum riski nedeniyle serklaj oldum ,ondan sonra doğuma kadar yattım, evden çıkmadım . Doğumdan sonra da grip vs olur bebek diye yine çıkmadım , şimdi de korona 🤦🏻♀️ Ben de sıkıntıdan kızıma ve eşime sarıyorum 😅😅 eşim bıktı resmen benden 😂😂😂