seriifee12 Derosss belki mamadan da olabilir değiştirdin mi yakın zaman da , danışabileceğin doktor falan yok mu canım bi sorsan
Derosss seriifee12 hayır canım başından beri hep aynı mamayı içiyo doktoru da izinliymiş bugün geçiyo gibi sanki geçmez daha çok artarsa götürürüm hastaneye
Hacerevgin Derosss a101 bezi soffio kullaniyorum cok memnunum açıkçası ne pişik var nede sızdırma fiyat olarakta uygun tavsiye ederim🥰
snyck Derosss 1 yıldır molfix kullaniyoruz hic başımıza gelmedi 🤗minies güzel uygun fiyatlı ama cabuk doluyor sık değiştirmek zorunda kalıyorsun sleepy nin dokusu güzel ama bizde sızma ve pişik yapti goon iyi ama pahali 😊 bizim kullandiklarimiz bunlar
seriifee12 Derosss aynen öyle yap inşallah geçer de gerek kalmaz doktora falan canım belki de sıcaktan falan da olmuş olabilir bilemiyoruz
Badevehande Kıyafeti neden atıyorsunuz ki? Elinizde sabunla yıkayın sonra makinaya atın güneşe asın mis gibi geçer o lekeler. Yazık günah canım her kakalı elbiseyi atsak Kıyafeti kalmaz
Derosss Badevehande canım aslında atletini atmak zorunda kalıyorum arkası önü her tarafı o kadar çok kaka oluyor ki çıkaramıyorum bile bazen Çıkarsam ağzı yüzü bok olacak afedersin mecbur kalıyorum o zaman çıkabilecek olanları hemen yıkıyorum zaten
Papatyaseverr Derosss canım ben prima kullandım sızdırma yok ondan güzel bir bez sadece biraz kalın sleppy ince güzel ama malesef sızdırıyor
Derosss gezgin_anne onuda denedim canım sık yaptım bu sefer aşırı kızarttı normal yaptığımda sızdırıyor malesef
Tubali Derosss molfix kullanıyoruz memnunum eşim bi ara canbebe almıştı çok sızdırıyordu 1 pakette evy baby kullandık pişik yaptı sonra molfix e döndük