Derosss canım ilk bende molfix kullandım ilk ek gida zamanına kadar çok sıvı şekilde yaptıkları için sırtına kadar çıkıyor du ek gıdaya geçtikten sonra kabızlık oluyor bağırsaklar yeni alıştığı için bende 12 saate kadar kuru kaldığı için gece rahatsız etmiyim diye primaya geçtim ve çok memnunum prima premium kullanıyorum şimdi hassas ciltler için ve gerçekten pişik vs birşeyimiz olmadı şükür kabiz olunca zorluyor kızarıyor o kadar sabaha kadar kuru kalıyor yumuşacık uyanıyor.