Derosss Bence sızdırmayan bez yok her bez illa ki sızdırıyor. Sadece daha az sızdıran bezi bulmak lazım. Bence o bez Evy baby… kızım 8,5 aylık aylarca prima kullandım birkaç defa sızdırdı prima kaliteli bez dedim şans verdim kullanmaya devam ettim ama yok sızdırmaya devam etti. Sonra bi ara annem molfix almıştı onu denedim ama primadan daha beter sızdırıyordu ve kalın bir bez. Sonra sleepy kilot bez kullanmaya başladım giydirmesi falan çok pratik ve nadir sızdırıyor. Ama şu an evy baby kullanıyorum ve en memnun kaldığım o oldu. 2 aydır sadece 1 kere sızdırdı bi denemeni tavsiye ederim…👍