yasemnugr06 A101 in bezi fena halde pişik yaptı benim bebeğime bende molfixe geçtim yanlardan değil ama üstten sızdırıyor aşkında sızdırmamı tam bilmiyorum bence bebeğin kaka yapış şeklinden ve yatış şeklinden. Mesela benim bebeğim kız, kakasını yaparken ıkınır ıkınır sonra poosss diye hepsini bir kere de çıkartır gazla beraber o sırada bebek sırtüstü yatıyorsa ister istemez o kaka yukarlara çıkıyor sırttan taşıyor. Ama o sırada bebeğim kucağımdaysa hemen yüz üstü kucağıma yatırıyorum elimi falan poposundan çekiyorum ki rahat yapsın diye o zaman taşmıyor 💚🌙