Balkiz1403 bizde anne baba olarak uzun degiliz ben 1.62 eşim 1.72 kizim 12,5 aylik suan 82 cm hizli uzadi yogurt bol yer 6 ay anne sütü alabildi beslenmesi iyidir galiba bununla alakali yoksa ailelerde de cok uzun boy yok ama birde şu var ben mesela erken ergenlige girdim 6.sınıfta boyum zaten 1.62di sonra bir dahada uzamadim boyu sonradan uzayan da cok insan oluyor faktör cok