Egeeozdmr sanırım bizde de oldu az önce fitil verdim çığlıklarla yapıyor kakasını
Gerçekten çok yıpratıcı 1 haftalıkken başladı kabızlığı. Mama değiştiriyoruz sürekli ama yok ac mamalarla doymuyor ağlıyor. Her mamayı kullandım yok yok. 5 günlüktü felç geçirdim tedavi oluyorum diye süt veremedik sütüm azaldı 15 günde süte geçtiğimizde de kabul etmedi bir çay kaşığı kadar zor çıkıyor. Şimdi bizde 34 günlük olduk ama değişen hiçbirşey yok kabız gazlı kolik bir bebek