Minebekirhamza Egeeozdmr şuan evolvia ac mama kullanıyoruz ama onu reddediyor. Mecbur sma veriyorum bazen bazen aptamil. Bütün mamaları kullandım ben kalmadı kullanmadığım şuan bir ay 5 günlük bir bebek mama masrafımız 700 lirayı geçti
Egeeozdmr Bulut_pelin bende çok kötüyüm valla gazını yapıyor çatır catir ama popomuz izin vermiyor bu sefer de
Bulut_pelin Egeeozdmr yani çocuk çok gaz çıkarıyor ama yetmiyor 2 saatte bir emiyor o yüzden başa sarıyoruz hep.
Egeeozdmr Bulut_pelin rahatlamıyor mu bebis çıkarınca ve her emmeden sonra iki meme arasında mutlaka gazını çıkar canim oda iyi oluyor
Bulut_pelin Egeeozdmr yapıyoruz Çıkarmadan yatırmıyorum şimdi ağlıyor ama sebebi belli değil valla masaj yapıyorum yine relactaz verdim bakalım ne zaman susacak
Bulut_pelin Egeeozdmr canım çocuğa bişey oldu o ilaçtan sonra sürekli sancı çekiyor gazını da çıkarıyor ama yetmiyor yine uyku uyuyamadık çocuğu uykusundan uyandırıyor Gaz sancısı. Kimyon çayı bile verdim bi işe yaramadı. Yavrum çok çaresiz ya
Egeeozdmr Bulut_pelin ya ilk öyle oluyor canim önce cekiyorsun çünkü aşırı Gazi olmuş olacak o çıkacak ama epey yapıyor gazını
Bulut_pelin Egeeozdmr olur bacım tanışalım valla bende isterim @pelinburakozer İnstagram dan yaz ordan konuşalım sonra telefondan araşırız