Egeeozdmr sabah eşimle beraber mutlaka bakcam deliğin olduğu kısım kızarık. Ama çizgilere dikkat etmemiştim... Ben çok ıkındığını ve kaka yapamadığını söyledim doktora. Bu arada sadece anne sütü ile besleniyor. O da çocuk cerrahına yönlendirdi. Cerrah parmakla kontrol ediyor. Normalde 13 mm olması gerekiyormuş bizimki 10mm hafif darlık sayılır dedi ama buji verdi. Sabah akşam buji yani demir çubukla genişletiyoruz. Başta hiç yapmak istemedim ama şuan yaptıkça rahatlıyor ve bujiyi makatına sokarken hiç ağlamıyor sakince bekliyor ve çok rahat gaz çıkarıyor.