Egeeozdmr canım neden kendi sütünü de sıkıp veriyorsun daha mı etkili oluyo benimde kullanmadığım ilaç damla kalmadı en son Bnde relactaz aldım onu kullanıyorum doktor emzirmeden önce 2damlayla başla dedi ama faydası az var damla sayısını çoğaltmam gerekiyor sanırım bide poposunda çatlakta oluştu onun içinde krem kullanıyorum yeni düzelmeye başladı senin de bebeğin benimki gibi sanırım bana da yardımcı olursan sevinirim