TalentedMom NoorMooN hem mama sandalyesi hem masa olanlarından al bence ben öyle alıcam çok kullanışlı
Alisvezehra NoorMooN valla canım ben 65 TL ye aldım kızımda kullandım bişey olmadı sapasağlam nasip olursa oglumdada onu kullanacağım yazık o paraya bence ama minderi yok sadece benimkini ama sorun olmadı
Asyayse NoorMooN yeğenim e baktım 3.5 yıl chicco almıştı annesi. Ama inanın hergun lanet ederek kullandım o mama sandalyesini. Ağır hantal çocuk yerlere döküyor süpürmem lazım çekmek itmek bir dert. Ozamandan beri diy rum kendi çocuğuma hafif alicam. Şimdi kizim 5 aylık ikeanin mama sandalyesini beğenmeyen yok ondan alicam parçalara ayrılıyor hafif pratik temizleme çok kolay. Gorumcem de var 3 çocuk büyüttü o mama sandalyesiyle ve 2.3. Çocukları tosun gibi masallah yani kalitesi çok iyi
Tuba NoorMooN İlla Joie mimzy lx olması şart değil onun gibi bir sürü mama sandalyesi var 🥰 araştırın ona göre içinize sinen hangisiyse onu alırsınız
Deletedmom388 NoorMooN Ağırlığı normal,minderleri yıkanıp silinebiliyor,tekerlekleri var yer değiştirirken çok pratik.Yemek harici zaman geçirmesi için de aldım aslında,kızım seviyor orda durmayı o yüzden bunu aldım,salonda duruyor..🌸
morsevenfilolog NoorMooN Temizliği çok kolay. Minderini çıkarıp yıkayabiliyorum. Rahatlıkla da siliniyor. Biraz heybetli bi sandalye ama çok ağır sayılmaz.
NoorMooN espalp ağırlığı nasıl, kolay temizlik yapılabiliyor mu acaba? Herhangi bir olumsuz yönü var mı?
espalp NoorMooN iç bezini sürekli makineye atıyorum geri kalan kısmını süpürüp sonra siliyorum. İki tane yedek tepsisi var çıkarıp yıkıyorum. Plastiği kalın sağlam. Arkaya üç kademe. Önü tekerlekli kapanıyo ağır değil çok fazla. Ama o incecik plastikler gibi de hafif değil. Kucağımda oğlum varken çekip yerine götürüyorum. Sadece alacaksanız benim gibi gidip en açık rengini almayın 🤣 kasa rengi de değişik hepsinin 🤣 benimki little world. En açık renkli oymuş 🤣
NoorMooN Makarna_kulak ağırlığı nasıl, kolay temizlik yapılabiliyor mu acaba? Herhangi bir olumsuz yönü var mı?
Makarna_kulak NoorMooN çift minderli çift masalı yani temizlenebilir üst tableti çıkıyor yıkanıyor masasının,ağırlığı normal demiş olduğu için tabi plastik masalar gibi hafif değil illaki ama ayakları tekerlekli olduğu için çok rahat ileri geri yapabiliyorsun olumsuz bi yönü yok bana göre ben 4 aylıktan beri kullanıyorum yatar pozisyonda kullandım ilk 6 ayında oturmaya basladik
Mnli NoorMooN e bebekten hediye geldi bana kendi markasının 70-80 lira bişey galiba fiyatı 1 aydır kullanıyoruz fena değil eğer hediye gelmese ikea alırdım çünkü restoran ve kafelerde hep ikea var dışarda da yabancılık çekmesin diye
Fatmaykul NoorMooN biz sunny baby kullanıyoruz canım. Çok memnunum. Bi incele istersen. Tek modeli var zaten. 375 e aldık 2 ay önce
gezentianne NoorMooN Tecrubeli tüm arkdslarm boşa kadar pra verme ikeanınki en pratiği ve hafifi diyorlar
ozge3747 NoorMooN Bu arada 50 tl ye alınan sandalyelerle ayarlanabilen minderli vs sandalyeler arasında dağlar kadar fark var. Bence en önemli fark da güvenlik…Aynı işi gördüğünü düşünmüyorum
mraslan NoorMooN Valla inan pahalıya gerek yok canım benim. Bak baby plus 70-80 lira olan sandalyesini kullanıyorum çokta memnunum suan portatif salona getir et. Bir şey döküldü hop yıka banyoda. Her zaman pahalı şeyler kullanışlı olacak değil 🥳🥳