NoorMooN
Joie mimzy lx kullanıyorum ve tavsiye ederim. Oğlum çok hareketli olduğu için ikea antilop tipi mama sandalyelerinden hep düşecek gibi oluyordu. Henüz 6 aylık olmasına rağmen hareketliğinden dolayı bi yandan mama sandalyesini tutuyordum diğer yandan yediriyordum. Sonra Joie mimzy lx bana hediye geldi arkadaşımdan ve bir oh çektim😅 içine oturtup yemeğimi bile hazırlayabiliyordum çok rahat ettim. Eğer çok fazla hareketli bir bebeğin yoksa antilop da işini görür ama çok hareketliyse güvenlik açısından joie mimzy lx tarzı şart bence🙏🏽