morsevenfilolog NoorMooN Temizliği çok kolay. Minderini çıkarıp yıkayabiliyorum. Rahatlıkla da siliniyor. Biraz heybetli bi sandalye ama çok ağır sayılmaz.
cerennaslann NoorMooN benim fikrim çok saçma😐100-150 işimizi bizim cok güzel görüyor.Hem portatif hem hafif hem yer kaplamıyor.İkea antilop kullanıyoruz 13 aylık çok memnunuz🎊