Ayazgizem2019 Demetibrahim ay demek bebekten bebeğe çok farkediyor. Kimiside çok memnun resmen gene kumar oynıycaz o zaman ya tutacak ya tutmayacak 😂
Demetibrahim Ayazgizem2019 her bebekte aynıdır bence yavrum eğilmek istiyor egilemiyor hiç biseye çünkü içinde hareket etmesi mümkün değil canim bence dene al birisinden
Ayazgizem2019 Bertug_bebek Kendinden oyuncaklı olanları var ondan alıyım bari içinde oturmak istemezse bile mevbur kalır oyun oynıycam diye😂 tamamdır çok teşekkür ederim♥️
Bertug_bebek Ayazgizem2019 rica ederim canım. Otuncaklı ılanlerdan almasansa ıkı tane askısı var onlara çıngırak as ben oyle yaptım Otuncaklı olanlar daha pahalı. Baktın bulamazsan satan vardır birsan al bnde nurdan Bı arkaşasyan almıştım kılıfları cıkıp yakana ızlıyo çnkü❤️🤗😍😘🥰
Zeynepomer96 Ayazgizem2019 5 aydan itibaren deniyor ama 4.5 aylık bebeğim oturmak istiyor bende günde 10 dk 10 dk koymaya başladım memnunum
Hilal_154 Ayazgizem2019 bizimde bir arkadaşta gördüm çok memnun olduğunu söyledi, bende almayı düşünüyorum ama sanırım direk kendi sitesi var Instagram dan falan patentli diye, ben ordan alacağım hiç değilse malzemesi vs. Saglamdir diye düşünüyorum 🤗
Gzd2010 Ayazgizem2019 bende tavsiye üzerine alıp kullanmıstm surekli deriliyordu otururken benim cok isime yaradi 1 ayda desteksiz oturmasına yaradı hatta satıyorum elimdekini
Aysen199393 Ben 3 aylıkken aldım ara ara oturttum şimdi 4 aylik oldu hergun koyuyorum. Cok guzel bisey. Is yaparken gozum arkada kalmiyo. Düşme derdi yok😊
cilekliturtam Ayazgizem2019 kuzum o bebeğine bağlı ben 6.ayda koydum desteksiz otursada bi süre sonra atıyordu kendini bir iki ay daha oturttum uzun süreli oturana kadar kaldırmadım sonra kaldırdım😊çok para vermene gerek yok bence hepsi aynı işi görüyor
cilekliturtam Nurlinam canım benim bebeğim oturmaya çok hevesli bi bebekti oturtuyodum ben sorun olmadı sıkılma açısından ama tabi çok çok uzun süreli oturtmadım☺️Tek sıkıntımız içinden çıkarırken oluyodu onu hiç sevmiyodu o da anlık zaten😄
Nurlinam cilekliturtam kcinci aydan itibaren oturtuluyor peki bzimki 3 aydan beri pek meraklı şuan 4 ay 9 günlük
mummy Ayazgizem2019 ben onun yerine dikdörtgen şeklindeki çamaşır sepetlerine oturtmuştum☺ bir fizyoterapistte görmüştüm bebeklerin desteksiz oturmasına yardımcı oluyor diye içine minder koymuştum nereye gitsem sepetle götürüyordum☺
mummy Ayazgizem2019 aynen annem de öyle demişti hem de ilerde o alınan eşyaların hepsi yer kaplıyor oyuncak sepeti olarak da kullanırsınız çamaşır sepeti olarak da