Ayazgizem2019 Arkadaşlar bebe yatmaz diye birşey varmış. bebekleri ona oturtunca yanlara yastık vs koymaya gerek kalmıyormuş. Kullanan varmı? Memnunmusunuz ? Bir de kaç aydan itibaren kullanılıyor
Zeyzeyuuuu Ayazgizem2019 bende almayayi dusuniyordum cok arastirdim fotolarda hep 4-5 aylik bebekler bile var Benm bebegin 4 aylik bende alcak istiyorum burda bekliyiyeym 🖐🏻
cilekliturtam Ayazgizem2019 kullandım canım 6 aylıkken koydum 7 aylıkken desteksiz oturuyodu hem düşme derdi yok hem oturmayı destekliyor bence güzel birşey
Askvebebek Ayazgizem2019 ben aldım ve kullandım bebeğim tam oturmayı öğrenene kadar çok da işime yaradı . Oturup oyun oynadı oyuncaklarıyla . Aylıkken aldım ara ara oturttum baslarda sevmedi 5 ayına girince uzun oturdu şuan desteksiz oturuyo kullanmıyorm 8.5 aylk
Rsenaselim Ayazgizem2019 valla canım bende var bebeyatmaz kendim almadım hediye geldi kızım 5 aylıktı hediye geldiğinde ona oturttuyodum ama çok geç oturdu desteksiz 8 ayı buldu tek oturması bence çok lazım birşey değil şuan 19 aylık kızım bebeyatmazı koyacak yer arıyorum fuzuli birşey bence alma 2 3 kullanır anca sonra kendileri oturuyolar
Nurlinam cilekliturtam peki sikiliyormu içinde yani oturuyormu ckmak istiyor mu Kararsızım arkadaşım hdiye alcakti emin olmayinca ihtiyacım olan bisyi syledim
cilekliturtam AnneBebek1 yok hayır kesinlike zaten ön arka yanlar destekli siz içine oturtuyosunuz kendini daha dikte tutuyor bu sayede biz çok memnun kaldık
Ayazgizem2019 cilekliturtam peki ne kadar süre kullanıyor bebekler bunu. Eğer 1 2 aysa daha uygun olanlarından alıcam. Daha fazlaysa biraz daha pahalı olanlara bakıcam 😂😂
cilekliturtam Ayazgizem2019 kuzum o bebeğine bağlı ben 6.ayda koydum desteksiz otursada bi süre sonra atıyordu kendini bir iki ay daha oturttum uzun süreli oturana kadar kaldırmadım sonra kaldırdım😊çok para vermene gerek yok bence hepsi aynı işi görüyor
morsevenfilolog Ayazgizem2019 Ben 5 aylıktan bu yana kullanıyorum. Şu anda kızım 8,5 aylık desteksiz oturuyor ama bazen yana devrilebiliyor bu yüzden hala kullanıyorum. Güzel bir icat. ☺️
Demetibrahim Ayazgizem2019 bende kullandım canım hiç sevmedim çocuğun hareketlerini kısıtlıyor yine gereksiz bı eşya daha çıktı evde😊
Ayazgizem2019 Demetibrahim ay demek bebekten bebeğe çok farkediyor. Kimiside çok memnun resmen gene kumar oynıycaz o zaman ya tutacak ya tutmayacak 😂
Bertug_bebek Ayazgizem2019 aynn bnde aldım çok kullanısşlıydı bana çok yardımcı oldu tavsiye ederm kesınlıkle 🤗
Ayazgizem2019 Bertug_bebek Kendinden oyuncaklı olanları var ondan alıyım bari içinde oturmak istemezse bile mevbur kalır oyun oynıycam diye😂 tamamdır çok teşekkür ederim♥️
cilekliturtam Nurlinam canım benim bebeğim oturmaya çok hevesli bi bebekti oturtuyodum ben sorun olmadı sıkılma açısından ama tabi çok çok uzun süreli oturtmadım☺️Tek sıkıntımız içinden çıkarırken oluyodu onu hiç sevmiyodu o da anlık zaten😄