S_ezel Duygusm benim de doğum yardımı başvurum görünmüyor, bütün bu konularla ilgili 170 i arayıp öğrenebiliyorsunuz.
S_ezel Brsmom yatıyor derken işten çıkış olmuyor yani. Yoksa 2554 TL civarında yatıyor ya normalde o yatmıyor tabiki
Gizem_27 Sahis odemeleri kisminda bulunmamaktadir diyor. Dogum kisminda ise hala odeme asamasindadir diyor yani 6 ay oluyor halan yatan bisey yok
S_ezel Gizem_27 170 i ara canım belki bildirilmemiştir. Benimki de öyleydi arayıp hallettim. Hastane de sisteme girmemiş çünkü taburcu olurken ben çalışıyorum dememiz gerekiyormuş
Kuzeyymm0104 Deletedmom318 belirli bi sure sigortali calismaniz lazim sanırım bu parayi almak icin bana sgk da oyle dediler hsmileyken çalışmadigim icin alamadim
Deletedmom318 Kuzeyymm0104 Aynen canım bir süre çalışman gerekiyor 😊 Bende çalışıyordum doğumdan önce doğumdan sonra istediğim kresi bulamayınca bıraktım. 12 bin ödeme almıstım
Gizem_27 S_ezel ben calisan anne degildim zaten. Postahaneye gittigimde odeme asamasinda yazan kisim odendi yazinca yatar demisti. Ama bakiyorum hala yok bi tek ben miyim diye merak ettm