Defne_beliz benim kızimın ismi de beliz lina. O yuzden sordum
Gizem_27 hım anladım Allah bağışlasın ☺️
S_ezel anladım canım teşekkür ederim
S_ezel Evet çalışıyordum ve sigortam da yatıyordu.
Duygusm aradın mı 170 i
S_ezel Arayamadım, bebek olunca 🤷🏻♀️ Çalıştığım kuruma haber verdim, onlar teyit edecekler.
Duygusm öyle de olur