Bizde dün 4 aylık aşısını olduk bende bilmeden bugün banyo yaotim çünkü ateşlendi aagkik ocagndada ebeler banyo yapma diye söylemediler bende sıkıntı olmayacağını düşündüm peki aşı sonrası durumlar nasıl bebeğim acayip değişti hiç durmuyor hep ağlıyor huzursuz uykusunda bile ağlayarak uyanıyor napacagi sasirdim