Bulutbey fitil 15 dk içinde, calpol 2-4 saat arası, pedifen de 4-6 saat arasında etki edermiş. Birer çay kaşığı ver demişti aşı sonrası ateşi yükselmesin diye. Ama çıkmazsa eğer çıkmasın diye de verme demişti. Bir kere ama başka bir zamanki ateşte verdim şurupları.
Ama ona da bazı yerlerde baktığımda ikisi verilmemeli yazıyordu bunu da eklemek lazım öneriye