Melek-yelgel67 Bulutbey yanı bilmiyorum ki canım ama oğlumun ılk aşısından bugune kadar ne zaman aşı olsa hemsire uyardı hep 3tane aşı oldugu zaman 4 gun banyo yasak demiştı
Cmre_22 Bulutbey bizde 1 hafta once 4.ay asimizi olduk banyo yaptirabilirsin canim bende yaptirmistim
mihrosum Bulutbey yokyok korkma. Gercekten yıkanmaması gerekse 3 gun yıkamayn dıyorlar. Tedbir amacı 1 gunu soyluyorlar
Bulutbey Turkandania34 4 ay 22 günlük. Sadece anne sütü alıyor. 7.890 gr . Doktorunuz iyi yada az diye yorum yapmıştır. Evham yapmayın bence
Melek-yelgel67 Bulutbey ozman 3gun banyo yasak bızımkınde öyle olmustu 3tane aşı yaptıklarında 4gun yasak demişti hemşire
EfeEymen Bulutbey bende sadece verem de yaptırılmıyor diye biliyordum ama bizim ebe de 2 gün yaptırma dedi🤷🏻♀️
Efemoloji Bulutbey verem aşısın omuzdan vurulan ve su değmemesi gerek diye uyarmıştı hemşiremiz, sizin durumunuzda aciliyet var inşallah kötü bişey olmaz sağlığına kavuşur miniğiniz bir an önce 🙏
Mom16 Bulutbey dün aşı oldu bebeğim ve banyo yaptırdım gelince. Ateş olmadı şükür ama aşırı huzursuzluk oldu calpol verdim daha iyi oldu
Efemoloji Bulutbey evet evet bu ayda o olmadığı için sorun olmaz inşallah, ateşi düşmedi mi daha peki bebişinizin