Bulutbey Kızlar bize 4. Ay aşısından sonra banyo için bir şey demedi doktor. Eve gelince ateşi çıkınca banyo yaptırdık. Acaba yanlış mı yaptık??? Calpol düşürmedi ateşi kompres yapmaya devam ediyorum.
melis_duru Bulutbey banyo yapılabilir aşıdan sonra, ateşle onun ilgisi yok, yanlış yapmadınız üzülmeyin
Sblsrgnsn Bulutbey sadece verem asisindam sonra su degmenesi gerekiyor kacinci ayda yapiyorlardi hatırlamıyorum ama verem yoksa problem degil banuo yapilmasi ates icin fitil deneyebilirsin suruptan daha etkili geçmiş olsun
Bulutbey Sblsrgnsn şurubu vereli yaklaşık 2 saat oldu acaba fitili ne kadar süre sonra verebilirim bilginiz var mı ?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Bulutbey suruptan sonra 5-6 saat geçmeden fitil verilmez. Aynı şekil bebeğiniz küçük tekrsr şurup içinde aynıları geçerli.
Bulutbey mihrosum ablamaların hemşiresi de öyle demiş kafam karıştı benimde. Bildirdiğim verem aşısından sonra beklemek lazımdı. Evham yaptım. Doktorunda telefonu kapalı 🤦🏼♀️
mihrosum Bulutbey yokyok korkma. Gercekten yıkanmaması gerekse 3 gun yıkamayn dıyorlar. Tedbir amacı 1 gunu soyluyorlar
Melek-yelgel67 Bulutbey 4. Ay aşısında bızım hemşire 3 gun banyo yaptırma ateşi çıkarsa da calpol ver demişti
KeremVeAnnesi Bulutbey Geçmiş olsun. ben sordum yaptırabilirsin dediler ve eve gelir gelmez banyo yaptırdım. Bir sıkıntıda olmadı çok şükür.