Ceydakoruc büyüklerimizin klasik bi kontrolü vardır ya hani bacaklarını uzatıp bogumların eşitliğine bakarlar. Hastanede bize doktor bi sıkıntı yok dedi. Ama boğumlarda bacakları uzatınca bi bacagında 2 digerinse 3 boğum var yani aynı değil. Acaba bu bi sıkıntı mı biliyo musunuz