Elifsu60 ben bu doktorları anlamıyorum. Kimine 2 ay diyolar kimine 3 kimine daha 40 günlükken çağırıyorlar kimi 1 aylik🤦🏼♀️ Bizimki erken doğdu duzeltilmis 2 aylık olunca gelin dediler kalca geriliği çıktı. İstanbulda iyi bir doktora gittik geç kalmışsınız dedi. Valla bir standart belirleseler iyi olur