limonlukarpuzzz Damladerin doktor tavsiyesiyle kullandik kafama göre gaz damlasi vermedim hiç benim bebeğim çok gazliydi ama çok sükür normale donduk 4 aylik olana kadar kullanacağim ama :) bizim mamadan kaynaklaniyormuş en sonunda mamamizi bulduk rahatladik :)
Damladerin limonlukarpuzzz evet mamalarda zorluyor çocukları arkadaşımın kızı 2 yaşında bile az yapıyor büyük tuvaletini mamadan
Ozge23 _Mervee_ benim oğlumda çok gazlı bir bebekti ben rezene çayı içiyordum gün de 2 fincan hem sütüm artıyordu hemde gazını alıyordu metsil kullandım biseye yaramamıştı Aguline diye gaz şurubu aldık müthiş iyi gelmişti çok şükür dedim onu kullanınca deneyin isterseniz
Nhr682 Aryemus_3 5. Hafta atağı olabilir bizde o zamanlar daha da arttı gaz sancılarımız ağlamalarımız Allah yardımcımız olsun vallaha hepimizin çok zor ☹️
limonlukarpuzzz _Mervee_ yok canim 2 aydan sonra rahatladi çok şükür mamayida degistirdim deneye deneye ne iyi geldigini buldum sonra duzeldi mama yiyorsa sana tavsiyem gazli bebeklee icin mamalar var onlardan kullan bu sure gecene kadar biz o sekilde duzeldik :)
Nhr682 Aryemus_3 1 hafta falan sürdü o ara gaz ilacımızı değiltirdik bide daha çok rahatladık çok şükür🙃
Minik_kuzucuk_ _Mervee_ bizim de düne kadar gaz sancılarımız vardı belli saatlerde girip uzun bir müddet devam ediyordu ve gündüz uykusu yok denecek kadar azdı hiç bir iş yapamıyordum 5 dakika uyuyup uyanıyordu gaz masajları da bi yere kadar götürüyordu çok şükür dün doktor kontrolünde doktor gaz damlası verdi (sap simpex) Eve geldik hemen denedim 1 saat sonra gazıyla beraber kakası geldi ağlayan bebek gitti pelteleşmiş bebek geldi yaklaşık 1 saat sonra uyudu ben hemen uyanır sanıyordum ama 2-3 saat uydu ben çok memnun kaldım. Doktorunuza damlayı danışın derim ✨
littleangel _Mervee_ 3 aydır ben de kullanıyorum düzenli olarak ama pek faydası olmadı 😞hala gündüz hiç uyumuyor , beş dk içinde uyanıyor .. sanırım en etkili damla buymuş ama o bile fayda etmedi bize 😞15 damla kullandığım halde
littleangel _Mervee_ evet maalesef 😞 4. Ayımız bitti..ilk zamanlar her gün ağlama krizleri vardı , şuan bir iki gün iyi , diğer günler yine huysuz, sürekli gaz sancısı oluyor . Doktor ileri derecede kolik dedi 😞
semcan _Mervee_ yani bu önereceğim damla ile çözüm kesin.. kaç kişi kullandıysa 10 puan vermiştir. Little remedies .. tamamen doğal. Usd de en çok satılan damladan. Araştırın sizde.