_Mervee_ neden iki tane birden aynı anda kullanıyorsunuz yol doğru ama ben hiç iki tane birden kullanıldığını bilmiyordum abartı gibi geldi bana bazı bebeklerin bagirsaklari tembel olduğu icin gazlı oluyor gücü yetmediği için ikinmayi beceremiyorlar zorlanıyorlar kıyamam ama ben sadece sab simplex I düzenli kullanarak bir haftada kurtulmuştum ins sizde kurulursunuz biran önce emin olun Gazi bitince çocuk rahat rahat uyur sizde nefes alırsınız besledikten 5-10 dk sonra da sırtına vuruyormusunuz asagidan yukarıydı sanırım vurarak gezdirince de iyi geliyordu