_Mervee_ biz biogaia ve sab simplex kullandık ilk üç ay. İnanılmaz bir şekilde 2.5 aydan sonra gaz sancıları geçti. Kendi kendine gazını rahatça çıkarmaya başladı. Doktor karın kasları güçlendikçe rahatlayacaksınız demişti sanırım onu yaşadık. Siz rezene, anason çayı için günde birer bardak. Kimyonlu su için bir bardak etki ediyor.Şimdi 4 aylık çok rahatız gaz konusunda. Ama huysuzluk hiç gitmiyor o mizacı sanırım bebeğin 😂