Arc1993 4 aylık bebeğin döndüğünde kolunun altta kalması kadar normal birşey olamaz herhalde. Doktorunuzun fizyoterapiste yönlendirmesi anlaşılamaz birşey. Aşama aşama önce hafif yana dönüyorlar, sonra tam dönüyorlar ama kol altta kalıyor daha sonra da kolu kurtarıp sorunsuz yuvarlanıyorlar.