balmom inşallah bişe. Yoktur ama korona öncesi de bebegınız dönmek için çok geç kalmış.bizimde nörolog kontrollerimiz oluyor doktor bana6 aya kadar süre verdi oğlumun dönmesi için bende korktum dönmezse fiziğe gideriz diye 5. Buçuk aylıkken döndü çok şükür lütfen ihmal etmeyin ilerde telafısı daha zor olur