balmom doktorunuz en doğru kararı veriri tabiki. Takibini yapan o. Benim bebeğim çok sakin bir bebekti 3,5 aylık dönmeye başladı. 4 aylık kontrolünde dönüyordu ama kolu altta kalıyordu. Doktorumuz fizyoterapiste yönlendirdi. Bebeğim sakindi ama ekstra hareket olarak da. Kaslarda sorun varsa erken müdahale için. Sorun çıkmadı çok şükür. Arkadaşımın çok hAreketli bebeği 7 aylık döndü. Doktor istese yapar istemiyor demiş yapabilcek kapasitede. Kaslarda sorun olmadığı belli diye.