Yigitoglum_2 canım biz baby me pamuk mendil aldık, kaynamış ılık suyla ıslatıp poposunu öyle temizliyorum. Çünkü ne kadar yıkasan da ıslak mendilin kimyasalı tamamen gitmeyebilir. Istersen bi dene, bi de sudocrem. Gerçekten çok iyi geliyor, ben kendim için de kullanıyorum pedler sürekli pişik yapıyor beni de. Sürdüğüm anda rahatliyorum, bebegime de onu kullanıyorum