Esra06900 Yigitoglum_2 Benim oğlumda ara ara oliyor pisik kaniyor hatta annem sanayağ sür demişti inanmamıstım ama yine denedim aksamıma birşey kalmadı😍
Melisa2700 Yigitoglum_2 canım mustelanın pişik kremi bire bir ben bebeğime kullandım pişik olmuştu ikinci altını açtığımda hiç bir şey yoktu kızarıklığı falan geçmişti biraz pahalı ama çok memnun kaldım anında yok etti pişiği
Yigitoglum_2 Nurbeyaz nerde bulabilirim peki onu yaşadığımız yer küçük bi yer a101 şok bim de yok mudur
Guligul Yigitoglum_2 o kdr urun denemissiniz ama sudocrem ve mustela denememissiniz. Forumda cok fazla bahsediliyor oysa. Size tavsiyem altini sik sik degistirin, actiginizda havalandirin hemen bezlemeyin, ilik su ve temizleme pamugu kullanin, sudocremi bol surun. Bunlar da ise yaramazsa bez markasini degistirin. Bu sekilde uyguluyorum dogdugundan beri hic pisik olmadi 👍 kolay gelsin.
MinasMom34 Yigitoglum_2 doktor hamazinc vermişti bize çok şükür bizim pişik sorunumuz yok ama kızarma olduğu zaman onu sürüyorum ertesi gün düzeliyor şükür
Fatma_FLZ Yigitoglum_2 Asitli, baharatlı ve acı yiyecekler başta olmak üzere inek sütü, bal, yumurta, ceviz, fındık, fıstık, çilek, kakao, kivi, portakal gibi yiyecekler en çok pişik yapan besinler olarak geçiyor Yediklerinede dikkat etmek gerekiyor
Mom563 Yigitoglum_2 ismi yanlış hatırlamışım şimdi baktim hipokort kremin adi. Sadece 5 gün sabah akşam kullandim ama geçmedi
Bal_aselim Yigitoglum_2 Islak mendil yerine temizleme pamuğu kullanın en iyi çözüm kantaron yağı kesinlikle eğer çiçeğini bulabilirseniz kendiniz yapın ama bulamazsanız aktarda satılır ben kendim yaptım ve n zaman kızarıklık görsem hemen sürerim ikinciye altını açtığımda o kızarıklık kaybolur çok şükür