Yigitoglum_2 canım benim kizimda da uzun süre pişik oldu. Ta doğum zamani sevgili kayinvalidem sag olsun kaka yapmadan bezini değiştirmediği ve pişik kremi sürmediği için e ben de ameliyatli yattığım için ta o gün pişik oldu. Hamazinc verdi doğum yaptığım hastanedeki soktor 1 haftalik kontrolünde ama geçmedi. Sonra yeni bi doktora geçiş yaptık o da hametan di sanırım verdi ama kortizonlu sadece 5 gün kullanabildik tam geçmedi. Ben de sabah akşam hamazinc aralarda da zeytinyağı kullandim, sık sık bez değiştirdim, her seferidne pamuk ilik su kullanip kapamadan iyice kurumasini bekledim geçti çok şükür.