Adar76 benim 5,5 aylık oğlum da nerdeyse doğduğundan beri uykusunda yapıyor. Özellikle uyanma saati emme saatine denk geliyorsa uyanmasına yakın daha çok yapıyor. Hatta bize sevimli geliyor gülüyoruz bayağı 😂 ilk defa duydum havale ne alaka. İnşallah bir şey çıkmaz sonuçlarda.