Adar76 rica ederim canım inş sizinde birşeyiniz çıkmaz biz egg cektirdik zaten uykusu yok ne kadar uyutmasak da çıt sesine uyanıyor çekimde biri girdi uyanır gibi oldu haliyle pürüz cıktı çekimde dr a belirttim hiç uyanma dalgası da görmek istemiyoruz dedi buna rağmen var yada yok demedi çocuk dr muza farklı 2 tane daha dr söyledik hidrosefali de baş normalden çok çok büyük olurdu dedi çok şaşırdılar. 2 ay omrumuzden omur gittigiyle kaldı o yüzden panik yapma canım farklı doktor görüşlerine de başvurun çoğu çocuk da var emme refleksi bebeklerde normal bir durum sonuçta