Adar76 aileler tabiki en doğrusu ne ise onu ister. Ben 3 ayına girdi yaptırdım 4 günde toparlandı çok şükür ve lokal anestezi yaptırdık. Genel anestezi altında bebeğe hiç bir zararı yok. Ama damar yolu açılıyor ve amelıyat girdiğinde yine pipisinden uyuşturuyorlar değişen bişey yok yani boşuna damar yolu için bebeğinizin canını yaktırmayın. Lokal anestezi daha iyi