Premses Zeynepmesut yok canım 2-3 saatte bir emiyor yani günde 8-12 kez arası ..65 günlük seninki nasıl emiyor
MTkutay Alyask ben bu ön süt son süt meselesini çok araştırdım ön sütten laktoz fazla bulunuyormus bebek bunu fazla alırsa bağırsak bunu tolere edemiyor bu tarz sıkıntılar oluyor tek çözümü de her beslenmede tek meme vermek memeyi tam bosaltana kadar her emmek istediğinde aynı meme verilmeli o meme bosalinca bebek talep ederse diğer memeye geçmek gerekiyor ve yan yatarak emzirmekte etkili bir yöntem
Premses MTkutay vallaha bu ön süt son süt meselesi memleket meselesi haline geldi 😂🙈sağol canım güzel bilgiler için
Alyask MTkutay ya galıba bu yüzden devamlı ıshal kızım 😔 çünkü gaita ve kan testı Temız çıktı teşekkürler cnm 🙏
MTkutay Premses rica ederim canım ben lohusayken bebeğim ön süt fazla olduğu için gaz krizlerine girip sürekli boğulma tehlikesi atlattigi çok araştırmıştım 😊
Tazeannecik Zeynepmesut bazen sağıp dolaba atıyorum ama kızım ne biberon ne emzik almadığından boşa gidiyor. Geçen çok hastaydım. Gripten gözümü açamıyorum. Anneme bıraktı eşim. uyuyayım ben uyanırsa dolapta süt var ılıt ver şimdi emdi zaten dedim anneme. İçmemiş biberondan ağlamış annem uyandırdı. Kaşıkla denemek lazım bide
cokcocuklu Zeynepmesut gittiğiniz danisman nerde adi ne ücretsiz gittim demişsiniz fiyat hakkında bilginiz var mi peki
Zeynepmesut cokcocuklu gittiğim hastanenin başka bi semtinde varmış doktor yönlendirmişti canım Ankara'da Mısın ?
cokcocuklu Zeynepmesut yok canim istanbul ben instagramda görüyorum ama hic biri yakin degil bana hastanenin yinelediğini de bilmiyordum
Zeynepmesut domatesim bebeğim 3 aylık oldu şimdi 1 buçuk aylıkken gitmiştik 35 haftalık doğduğu için Doğum kilosuna ulaşamadık veriyordu sürekli 3140 doğdu 2900 e düşmüştük danışmandan sonra ilk ay 800 gr sonraki aylarda 1 kiloyu geçti almamız
PrensSelim Alyask aynısı biz 🙋🏻♀️ Benim oğlum da 3 aylık,yaklaşık 10gündür bizde de aynısı var,sarı yapışkan kaka,tahlil yapıldı bişe çıkmadı.azıcık emip bıraktığı için böyle oluyor
PrensSelim Alyask çözemedim bende,ne kadar emzirsem kar diye düşünüp habire açıp açıp duruyorum 😁 her fırsatta ağzına tepiyorum memeyi 😂
CemreKerem Alyask merhaba bebeğiniz gece karnını doyurdugu için gündüz pek acikmiyor büyük ihtimalle. bu döngüyü tam tersine cevirirseniz gündüz beslenmeleri artacaktir. Bebeğiniz 5 aylık kısa emip tüm göğsü boşaltır büyük ihtimalle bu yüzden endişelenmeyin ❤️