Zeynepmesut [bilinmeyen] Ankara'dayım sani ulus hastanesi Turgut Özal yerleşkesine gidiyorum Beştepede
Zeynepmesut domatesim bebeğim 3 aylık oldu şimdi 1 buçuk aylıkken gitmiştik 35 haftalık doğduğu için Doğum kilosuna ulaşamadık veriyordu sürekli 3140 doğdu 2900 e düşmüştük danışmandan sonra ilk ay 800 gr sonraki aylarda 1 kiloyu geçti almamız
Zeynepmesut Alyask ben şok memnun kaldım Doğum olsun temizlik olsun ilgi olsun tekrar Doğum yapsam yine orası
Alyask Zeynepmesut ben dogumumu GATA da yaptım memnun kalmadım hıc buraya bebek takıbıne gıdıyoruz bızde memnunuz bakalım daha yenı
Alyask Zeynepmesut Doğuma stajyer gırdı çok acı cektırdıler bır daha önünden geçmem bnm doktorum doçent dı fakat ızne ayrılmış o yüzden mahvoldum bebegım ırı bebekmıs sezeryan yapması gerekırken benı normal doguma zorladılar
PrensSelim Alyask çözemedim bende,ne kadar emzirsem kar diye düşünüp habire açıp açıp duruyorum 😁 her fırsatta ağzına tepiyorum memeyi 😂
Zeynepmesut [bilinmeyen] yani 3 sefer fln gittik ama daha iyi doktor tavsiyeleri varsa onları değerlendir ben pek memnun kalmadım ilgi yönünden
Alyask Deniz34 kilo alımı normal dedı doktor ıshal olmasına rağmen ıyı dedı ama 5 ay 7 buçuk kılo ama ben kaşık maması verıyorum ıshal kılo vermezsin diye