Benim kız hep ataklı o zaman gündüz uykumuz yok 1 2 saat uyutmaya calısırım 10 dk sonra uyanır gece 12 den önce asla Uyumaz gece de 2 saate bi uyanıyor cok yorucu ama canları sağolsun atak haftalarında sanırım bundan dolayı zorlanmadım süreklı başındayım kucagımda cok zor oluyor..