Bidam sağlıklı olsunda nabalim diyorum kendimi motive ediyorum , bende doktora gidince birşey çıkacağını düşünmüyorum ama neden diye çok merak ediyorum mesela biticek mi bu red yoksa surucekmi bişey desinler yani , enfeksiyon olsa ateş yapıyormuş çok şükür keyfi yerinde yani ateş falan yok ishal yok kusma yok doktorlar için bunlar önemliymiş, dis yerleri oluşurken de böyle oluyormuş demişti bı doktor tanıdığımız ama 3 hafta oldu yani nasil diş yeri bu hep böyle mi olucak bütün dişlerini çıkarana kadar , offf hep bı dert ama inan annelik çok zormuş