Biricik01 canım bende 4 gün tuttum hiç zorlanmadım aslında ama bariz sütüm azaldı ve dediğin gibi sabah uyandığında normalde çiş dolu bezi boş görünce tutmamaya karar verdim. 10 aylığız ek gıda da alıyor ama sütümden mahrum kalmasını istemedim dediğin gibi dinimizde emziren annelere kolaylıklar sunulmuş zatem