Biricik01 benim kızım mama+meme ile besleniyor 4.5 aylık ben 2 gün tutup 1 gün ara veriyorum. Ben olsam sadece emseydi hiç tutmazdım. Rabbim kolaylık tanımış tabiki ramazan ayında orucu tutmak çok başka ama evladınızın sağlığı şuan ön planda olmalı. 1gün tutup 1 gün ara vererek tutabilirsiniz. Yada hiç tutmaya bilirsiniz karar sizin.