Kızlar orucumu başından beri tutuyorum ilk başlarda farketmedi ama sütüm git gide azaldı zaten sütüm azdı.Dün 10 gibi bağlamıştım kızımın bezini gece 2 kere,sabahta 2 kere emdi,bezini değiştirmek için açtım kupkuruydu resmen.Kızım 9 aylık zaten zayıf 8 kilo bile değil.Sütten doymadığı için ek gıdayı fazla yemeye başladı önceden 1 kâse yiyordu 2 ye cıktı.Fazla yiyince de kusuyor geri.Dinimiz emziren annelere kolaylık sağlamış biliyorum ama geçen sene de hamilelikten dolayı tutamadığım için bu sene çok istiyordum tutmayı.Tutmaya devam edersem de bebegimin hakkına girmiş oluyorum ne yapsam çok kararsız kaldım 🤦♀️