Reyhandefne merhaba ben de hamileyken yakalandım bu illete kardeşimden bulaşmıştı . Bir buçuk ayda anca kurtuldum. Doktor bize bu seneki uyuzun dirençli olduğunu söyledi . Bu yüzden içinde kükürt bulunan bi karışım yazdı onu kullandık fakat yine de geçmedi . Sonra metrin diye bi ilaç yazdı onu kullandık bir buçuk ayın sonunda anca geçti . Ayakkabılarımı , montlarımı hepsini siyah poşete koyup dışarıda beklettim . Çarşaflarımı , kıyafetlerimi 60 derecede yıkayıp tersten ütüledim . Evde hep terlikle dolaştım halılara basmamaya çalıştım .evdeki kapı kolları , anahtarlığımı bile yıkadım temizledim . Çok zordu çok ağlamıştım .