Dilekagrgn kuzum benım ya tekrardan çok geçmış olsun en kısa zamanda gecer ınsallah.inatçı olun Allahın ıznıyle gecer .ben 2 kez pomad kullanıyorum bugun son gun .sırtımda kasıntılar vardı .ınsallah gecer ardından da metrın surecem 3 gun uat üste emzırıyorum da ınsallah 2 aylık kızıma bır sey olmaz onada gecen hafta kwelda surdum bu haftada metrın surdum dun yukadum onı .buyuk kızımda da yuzunde ve boynunda sıvılce cıktı ve kulagının arkasını kasıyor acaba uyuz mu metrını surdum geçti hemen ama hafıf var halen.bu arada kızınıza ne ilacı kullanıyorsunuz